Coneixem l’ONG “OPEN ARMS”

Avui a la tarda hem tingut l’oportunitat de fer una videoconferència amb una voluntària d’Open Arms.

Arrel del treball que vam fer el dia de la pau, va sorgir el tema de les ONG i de quines coneixíem. L’Open Arms és una ONG molt mediàtica actualment, tant per la gran tasca de voluntariat que duu a terme, com per la problemàtica que tenen per tal de renovar un dels vaixells.

Vam contactar amb ells gràcies a la campanya de sensiblització de la seva pàgina web. www.openarms.es/
Degut a que els resultava difícil portar un voluntari a la nostra escola, ens van proporcionar uns vídeos per poder fer un treball previ, i ens van convidar a fer una videoconferència, on han respòs totes les preguntes que ens havíen sorgit. La tasca que fan és impressionant, i l’han volgut transmetre al nostre alumnat de cicle superior, fent-nos conscients que la migració és un dret, i que el món és de tots i totes.
Moltes gràcies OPEN ARMS!!!