SANT JORDI A L’ESCOLA

Cada 23 d’abril celebrem la Diada de Sant Jordi, dia en què va morir el cavaller Jordi l’any 303 i festa que reivindica la cultura i l’amor. La versió catalana de la llegenda de Sant Jordi diu que després d’un combat aferrissat del cavaller i el drac, la bèstia va caure travessada pel ferro esmolat i que dels degotalls de sang que arribaven a terra en va néixer un roser que floria amb profusió cada mes d’abril.

Des de l’escola, sempre n’hem pres part i hem viscut amb molt entusiasme aquesta festivitat tot fent diferents activitats.

D’una banda, l’alumnat de 5è participa a la Marató de Lectura en veu alta que es celebra a la plaça Manuel Bertrand.

Per altra banda, l’alumnat de 6è munta una parada de venda de llibres i roses artesanes a l’entrada de l’escola i representen l’obra teatral de Sant Jordi per a tot l’alumnat del col·legi.

Però això no és tot, des de P-3 fins a 6è, es fan un seguit de tallers i activitats més que acaben de complementar la jornada.

Aquest any però, en caure la festa en dissabte, la parada de llibres i roses no s’ha dut a terme ja que vam avançar tots els actes al divendres 22.

Des de l’escola Pompeu Fabra us desitgem una bona Diada de Sant Jordi!

PER VEURE LES FOTOS DE LA MARATÓ DE LECTURA EN VEU ALTA DE 5è , FEU CLIC AQUÍ.

I SI VOLEU VEURE LES FOTOS DE LA REPRESENTACIÓ TEATRAL DE 6è , FEU CLIC AQUÍ.