P3_ CONEIXEM A LA CARLA (practicant)

El passat 27 de gener va arribar a la nostra escola la Carla ,practicant de primer any de magisteri, que ens acompanyarà a fades i follets fins al proper 21 de febrer.
Si els vostres fills/es us en han parlat, si més no ara ja sabreu de qui es tracta.
Estem molt contents/es que ens acompanyi en el nostre dia a dia.

A més a més aquests any, fades i follets estem molt ben acompanyats/des, doncs tenim la sort de compartir les nostres tardes a l’escola amb l’Aida i la Nerea dues estudiants de 2n de batxillerat que realitzen unes pràctiques d’empresa a les nostres aules i que potser algun cop les heu sentides anomenar o les podeu veure quan ens acompanyen per acomiadar els nostres alumnes.