Presentació i projectes de l’escola

Us volem presentar els projectes de la nostra escola i presentar-nos. Malauradament i per qüestions d’emergència no es van poder fer les Portes Obertes on tocava fer-ho. Esperem que tota aquesta informació i vídeos que teníem preparats us siguin d’interès i d’agrat. Volem convidar-vos també a visitar aquest web, on trobareu informació respecte les nostres activitats, l’escola i els seus projectes, les instal·lacions, etcètera. Us deixem, també, també una visita virtual (en construcció) per veure amb ulleres 3D.