Material escolar

Us volem fer arribar el detall de material necessari de cares al curs escolar 2019/20, així com les respectives quotes i preus del material.

Per a cada alumne cal pagar les quotes de material i tecnològiques per cada alumne.

Pel que fa a la quota de l’AMPA, recordeu que només és una quota per família. Si teniu més d’un fill o filla a escola nomhés ho heu de pagar un cop, o sigui 30€.

En cas de comprar els llibres a través de l’escola, tindreu un preu més reduït comparat amb els que trobareu a la botiga. Si decidiu comprar-los a través nostre recordeu fer un pagament separat de les  altres quotes.

Trobareu més informació als documents adjunts. En cas de dubte poseu-vos directament en contacte amb escola.

Descarregueu els vostres documents
P3 P4 P5