Cita prèvia Matrícula curs 2020-21

Us fem saber que ha sortit la llista definitiva d’admesos a la nostra escola. Properament a les famílies admeses a la nostra escola, i degut a la situació d’excepcionalitat del COVID-19, us serà enviat un formulari per correu electrònic de cita prèvia per venir a l’escola a formular la matrícula corresponent, en torns de 30 minuts. Els dies per poder fer la inscripció són:

13 de juliol

•  De les 9:00 a les 11:00, en torns de 30 minuts.

14 de juliol al 17 de juliol

• De les 9:00 a les 13:00, en torns de 30 minuts.

El detall de places assignades és el següent. (Enllaç directe al document)

Els alumnes a qui s’ha assignat plaça en el procés de preinscripció han de formalitzar la matrícula en les dates que es detallen en el calendari. Els alumnes que no ho fan en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

El centre gestionarà el tràmit de la matrícula a través de cites prèvies utilitzant l’eina corporativa.

A més de la documentació aportada amb la sol·licitud de preinscripció, per matricular-se cal presentar:

1. El carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
    • Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
    •  Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  2. Tres fotografies de carnet del nen o la nena, amb el nom posat al darrere.
  3. Còpia de la targeta sanitària del nen o nena.
  4. DNI dels dos tutors legals, excepte en el cas de famílies monoparentals.

Si algun d’aquests documents ja el vau entregar a les preinscripcions, no cal que ens el torneu a portar.

En cas d’algun dubte, poseu-vos en contacte amb el centre al telèfon 972 610 457 o al correu b7008523@xtec.cat

Material escolar curs 2020-21

Us volem fer arribar el detall de material necessari de cares al curs escolar 2020/21, així com les respectives quotes i preus del material.

Per a cada alumne, cal pagar les quotes de material i tecnològiques per cada alumne.

Pel que fa a la quota de l’AMPA, recordeu que només és una quota per família. Si teniu més d’un fill o filla a escola només ho heu de pagar un cop.

Trobareu més informació als documents adjunts. En cas de dubte poseu-vos directament en contacte amb l’escola.

Descarregueu els vostres documents
P3 P4 P5
1R 2N 3R
4T

Comiat de 6è de les Magranes i les Avellanes

Les Magranes i les Avellanes ja s’acomiaden de l’escola. Han estat molts dies sense venir a l’escola i, avui, s’han retrobat per últim cop al pati. Volem felicitar a tothom i desitjar molta sort! Recordeu que el Pi Verd seguirà essent la vostra escola. Una abraçada.

Enllaç directe a l’àlbum aquí.

Preinscripció 2020-21- Puntuació final

ACTUALITZAT A DIA 11 DE JUNY

Us fem saber que ja ha sortit la puntuació final de la preinscripció en ordre, un cop fetes les reclamacions pertinents. Recordeu que el 6 de juliol es publica l’oferta definitiva, el 7 de juliol l’alumnat admès al nostre centre i, del 13 al 17 de juliol hi haurà les matriculacions.

Trobareu més informació, així com llistes, a la web d’Educació de la Generalitat, clicant aquí.

Enllaç directe la llista aquí.

Reobertura del centre al juny

A partir del 2 de juny fins al 19, el centre estarà obert als alumnes que compleixin una sèrie de requisits. Us volem fer arribar tots els punts i requisits que cal complir. Acompanyem aquesta publicació amb una presentació i els documents oficials del centre que descriuen amb major detall cada cas concret.

Requisits per a Educació Infantil

Requisits per a Educació Primària, de 1r a 5è curs

Requisits per a Educació Primària, 6è

Document del pla d’obertura de centre