HORT

Clica a sobre la foto per veure’ns més

Dins la programació de l’hort, aquest curs ens toca plantar fabes, així que de dos en dos vam anar al nostre tros amb el planter. A veure si d’aquí uns mesos podem collir-ne algunes….
A l’aula, també hem… Llegeix més»

CANTADA AL GERIÀTRIC

Com cada any, els nens i nenes de 3r hem anat a cantar al Geriàtric de Palafrugell. És una activitat que no ens volem saltar de la nostra agenda. Ens agrada molt compartir aquests minuts amb ells.
El dia 13 de desembre, al matí, vam anar… Llegeix més»

ASSAJOS FESTIVALS DE NADAL

Ahir i avui pel matí hem estat fent els assajos de les cantades de Nadal de la propera setmana.
Tots els nens i nenes, de P3 fins a 6è, es nota que han treballat molt tant amb les tutores per preparar el poema com amb les… Llegeix més»

CONCURS DE NADAL DE L’AMPA

Com cada any, l’AMPA de l’escola ha organitzat un concurs per aquestes festes de Nadal.
Enguany han proposat que participin tots els alumnes fent un dibuix que representi una felicitació de Nadal.
Ahir van venir a penjar totes les felicitacions rebudes i aquesta tarda s’ha fet la… Llegeix més»

Passejada pel bosc!

Fa uns dies vam fer una sortida “sorpresa” i vam anar a passejar pel bosc que tenim al costat de la nostra escola.
Va ser un dia molt macu per gaudir de la natura, per veure diferents plantes, fulles i fruits de la tardor i per… Llegeix més»

Visitem el poble de Palafrugell

Bones famílies!
Vam anar a fer una visita al poble de la nostra escola. Vam anar totes les entitats que coneixíem i vam visitar edificis importants com la Torre de Can Mario, l’església, la Biblioteca, l’Ajuntament, el Teatre… Els hi vam explicar una mica la historia… Llegeix més»

ARTS ESCÈNIQUES

Arts escèniques és una assignatura on aprenem un text teatral  i la representem. Ho fem des de 1r fins a 6è. Aquest any farem un musical, l’obra es titula “Ens heu robat el cor”.
Participem tots els de sisè, cantem unes 10 cançons i el guió… Llegeix més»

LA CASTANYADA 2017

El dia 30 d’Octubre al matí els nens i nenes de 6è vam preparar una mini cuina a la classe per fer els tastets.
Els nostres tastets eren “Ametlles garrapinyades”. Va ser molt divertit fer-los.
Al dia següent les vam posar en safates i les vam repartir.
Cadascú… Llegeix més»