Concurs de Fotografia Matemàtica – 5è i 6è

L’alumnat de Cicle Superior participa en el 23è Concurs de Fotografia Matemàtica organitzat per l’ABEAM.

El concurs té els objectius bàsics següents:

• Fer veure a l’alumnat de primària que les matemàtiques estan immerses en la realitat que ens envolta.
  • Fer un treball matemàtic diferent al que es fa habitualment a les aules plantejant activitats per a la diversitat de l’alumnat.
  • Millorar l’autoestima de l’alumnat.
  • Fomentar l’esperit crític de l’alumnat.
  • Desenvolupar la competència artística i creativa de l’alumnat.
  • Donar eines didàctiques al professorat que despertin en l’alumnat la curiositat per conèixer quin és l’entrellat de la bellesa que ens envolta.

Tots els i les alumnes de 5è i 6è han fet diferents fotografies de tipus matemàtic i a l’escola hem fet una exposició. Les 3 fotografies més votades rebran un premi, i n’escollirem una per enviar al concurs de fotografia de l’ABEAM, on participen més de 10 mil alumnes d’arreu de Catalunya.

Clicant l’enllaç podeu veure totes les fotografies participants amb els seus títols corresponents

FOTOGRAFIES MATEMÀTIQUES