Celebrem Sant Ponç – Cicle Infantil

Com cada any, els infants i les mestres d’Infantil celebrem la festa del patró dels herbolaris i dels apicultors: Sant Ponç. És una celebració que es fa l’11 de maig, coincidint amb la floració i màxim esplendor de moltes herbes remeieres.

Des de l’escola volem seguir apropant al nostre alumnat en les tradicions i la cultura que ens envolta, per això durant uns dies hem estat realitzant diferents activitats per endinsar-los en el coneixement de diferents plantes aromàtiques i productes naturals vinculats amb la salut i l’alimentació: herbes remeieres, melmelades, flors, infusions…

A continuació adjuntem un petit recull d’imatges perquè pogueu veure les propostes que hem anat fent al llarg d’aquests dies i que hem conclòs avui amb l’esmorzar dolç de pa amb melmelada de maduixa.