A la nostra escola treballem de manera individualitzada aspectes com: l’autonomia personal, la comunicació, fisioteràpia i activitats grupals que desenvolupen la socialització. A més portem projectes amb altres centres per tal d’afavorir la integració dels nostres alumnes.
Com una activitat complementària dintre del nostre horari escolar, cada setmana tres dels nostres alumnes van a la piscina acompanyats pel personal de l’escola. Anem al poliesportiu Sergio Manzano, i allà ens espera una professional del poliesportiu que fa diversos exercicis amb ells dintre del aigua.

