PROGRAMA DENTS FORTES I SANES

Aquest curs escolar 2020-2021, l’escola reprèn el programa Dents Fortes i Sanes, una iniciativa de l’Agència de Salut Pública de Catalunya per a la prevenció de la càries.
El programa s’adreça exclusivament als escolars de primer de primària i se centra en potenciar el raspallat de les dents com un hàbit de salut bucodental essencial.
Amb aquest objectiu, avui els nens i nenes de 1er hem treballat aquest tema. Hem parlat de la importància de raspallar-se les dents, de qui se les rentava i quantes vegades al dia, hem visionat un vídeo a la classe de com cal fer-ho i, finalment, les mestres ens han donat un estoig d’higiene dental que conté un raspall i un tub de pasta de dents fluorada per prendre a casa.
Ha estat una activitat que ens ha agradat molt i a partir d’ara segur que ens raspallarem molt millor!!!!