Plàstica en anglès

La idea darrere d’aquest projecte és fomentar l’anglès a l’aula de plàstica. Hi ha un mestre especialista en llengua anglesa que acompanya a l’assessora en educació visual i plàstica.

El primer que es fa a la classe és presentar el vocabulari d’aula i les estructures senzilles bàsiques en anglès que més poden utilitzar en aquest context per tal de poder expressar-se. Això es farà a cada sessió fins que el/la mestre cregui que han consolidat els conceptes. Un cop interioritzat, s’anirà repassant però es podran anar introduint noves estructures per tal d’ampliar els seus coneixements.

Posteriorment, s’explicarà en anglès l’activitat a realitzar, procurant no utilitzar el català. Si hi ha alguns aspectes més tècnics, intervindrà l’especialista d’arts plàstiques per ensenyar com realitzar la tasca.

Un dels objectius més importants és aconseguir que l’alumnat utilitzi l’anglès a l’aula, no només amb el/la professor/a sinó entre ells i elles.  Mentre realitzen la tasca, l’especialista en llengua anglesa anirà passant per les taules per escoltar-los, animar-los a conversar i ajudar-los en tot el que sigui possible.

Els resultats estan sent positius, ja que s’esforcen per dir el que els hi hem ensenyat.