Últim ple del Consistori Infantil

El dia 9 de juny es va celebrar l´últim ple del Consistori Infantil d’aquest curs. Es va fer al teatre Cirvianum on hi van assistir tots els alumnes de 6è. Allà els regidors de cada escola van presentar el treball que s’havia fet durant el curs  i van donar la seva opinió de com se sentien havent estat regidors. Tots van coincidir en que havia estat molt satisfactori i van engrescar des d’allà als companys de 5è. per al curs que ve.

Podeu llegir un resum del discurs que van fer els nostres regidors:  CONSISTORI INFANTIL

La regidora d’esports, Conce Villena va fer una visita a la classe de 6è i els va explicar el funcionament bàsic d’un consistori, les regidories i, en concret, la regidoria d’esports.