Passejada per Torelló

Els nens i nenes de 3r i 4t de l’escola, el dimarts 21 de febrer vam anar a visitar Ràdio Ona, el Setmanari Torelló i el Museu de la Torneria.

Al matí vam sortir de l’escola i vam anar cap a Ràdio Ona i ens van explicar com funciona la ràdio.  Al cap d’una estona vam anar al Setmanari Torelló i ens van ensenyar els diaris d’abans i ens van explicar com fan el diari.  Després vam jugar a un joc per descobrir carrers i llocs de Torelló.  A continuació vam anar als Jardins de Can Parrella a dinar i vam estar jugant una estona.

A 3/4 de 3 vam anar cap al Museu de la Torneria.  Allà ens van ensenyar com es feien les figures de fusta.  Després vam veure una pel·lícula que parlava de la torneria a Torelló i quan vam acabar vam sortir a fora a aprendre a fer ballar una baldufa.

Els alumnes de 3r