MINICONTENIDOR APILO: LES PILES USADES A L’ESCOLA!

Aquesta tarda els delegats verds han tingut una reunió amb la coordinadora de medi ambient i han sigut els encarregats de portar els minicontenidors Apilo a cada classe. Els han repartit a cada nen /a de 1r a 6è. El dilluns de la setmana que ve, els repartirem als alumnes de P-3, P-4 i P-5.

Quan el minicontenidor de cartró estigui ple tireu les piles al coet Apilo de l’escola i us el torneu a emportar a casa. El torneu a omplir i ho feu així cada vegada.

Per tant, a recollir piles usades i a portar-les a l’escola! A veure si guanyem el concurs del coet Apilo en el que participem!!