SORTIDES PER L’ENTORN

El dilluns, si fa bon temps, fem una sortida per conèixer l’entorn de l’escola.

La primera sortida va ser pel camí del canal i vam poder escoltar el cant dels ocells. Vam poder veure moltes margarides i un arbust ben florit.

A més a més vam veure un cargol, un ocell i un gos.

La segona sortida la vam fer cap a la plaça de la sardana per veure les botigues que hi ha. Vam llegir els rètols de les botigues, noms de carrers i vam veure la llar d’infants Blancaneus, on havíem anat alguns de nosaltres i ara hi van els nostres germans o germanes.

A la tercera sortida hem anat fins a l’estació per veure el tren i l’autobús. El tren era molt llarg, hi havia 3 vagons i era de color taronja i blanc.

L’autobús de color blanc i blau.

A la quarta sortida  hem anat fins al parc de l’alzinar a moure’ns i a pujar i baixar per tot arreu. Ara que estem fent el projecte del cos ens ha anat molt bé per adobar-nos de tot el que podem fer: córrer, enfilar-nos, saltar, caminar, gronxar, passejar, pujar i baixar…

Unes tardes ben divertides.