Un conill al pati!

A principis de març vam trobar un conill ferit al pati de l’escola. Els nens i nenes d’Infantil el van portar al veterinari VetXarxa perquè el curessin. Després de dues setmanes d’ingrés, la conilla s’ha recuperat molt bé i ja pot fer vida normal. Aquesta setmana l’hem tingut a l’escola i l’hem cuidat. També li hem posat nom, es diu Bonica. Com que aquí a l’escola no té gaire lloc, la tieta d’en Blai de P5 se l’ha emportat en una granja perquè tingui més lloc per créixer. Segur que allà serà molt feliç! Clicant a les imatges accedireu a la galeria de fotos de la Bonica.