6è Sortida a Ulldeter

El divendres 24 de setembre els nens de 5è i 6è vam anar a fer una excursió a Ulldeter, pel nostre projecte. Al baixar de l’autobús, vam començar a seguir el camí, tot era pujada de pedres. Un cop a dalt el refugi vam esmorzar. Estava ple d’arbres.

Després d’esmorzar vam començar a caminar cap el refugi antic. Pel camí vam veure molts bolets i també moltíssimes pedres, n’hi havien de més grans que de petites. Un cop arribàrem al refugi antic vam descansar una estona, i llavors vam anar fins el naixement del Ter. L’aigua sortia de sota terra!

Vam baixar per les pistes. I un cop a baix vam menjar. Al cap d’una estona, vam tornar amb l’autobús fins a l’escola.

Alumna de 6è

Uns dies després de la sortida, els alumnes de Cicle Superior van pintar amb aquarel·les el paisatge que van veure. Aquí les teniu! Cliqueu damunt la imatge.