Dia de l’educació física al carrer

El proper dijous 25 d’abril tota l’escola participarem al DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER

Els objectius d’aquesta celebració són:

• Fomentar la pràctica d’activitats físiques variades i en companyia pel benestar físic, psíquic i social.
  • Conscienciar dels alts índexs de sedentarisme al nostre país amb el problema de salut i elevat cost sanitari que comporta.
  • Transmetre els valors que la pràctica de l’activitat física ajuda a potenciar: esforç, autosuperació, cooperació, empatia.
  • Animar a la societat a adoptar un estil de vida actiu.
  • Promoure la necessitat d’un augment d’hores d’Educació Física al sistema educatiu en sintonia amb l’opinió del ministeri de sanitat, el CSD, la UNESCO i la OMS.

Els alumnes de 6è ja tenen a punt els jocs per als nens i nenes de P3, P4 i P5. Ho faran al pati de l’escola.

Els de 1r i 2n aniran a darrera la zona esportiva.

3r i 4t aniran a l’antic camp del Montserratí i allà faran un circuit de quatre jocs tradicionals.

5è participarà en la jornada del DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER A TORELLÓ. Els/les mestres d’educació física del poble han preparat una sèrie de jocs. Ens podreu trobar a la plaça Nova, plaça Vella i Jardins de Can Parella.