Bicicletada per la Mobilitat Sostenible

El divendres dia 20 de setembre va ser el dia Europeu de la Mobilitat Sostenible i l’Ajuntament de Torelló va organitzar una bicicletada amb tots els nens i nenes de sisè de Torelló. Vam fer un recorregut una mica difícil i fàcil a l’hora ja que hi havia moltes pujades i baixades. Ens ho vam passat molt i molt bé.

Vam  començar des de   l’escola cap al Firal i allà ens vam ajuntar amb les altres escoles.Vam anar cap a Sant Vicenç, cap al Tenis, cap a l’Esclat, Ronda del Puig i pavelló. Allà ens van donar esmorzar i una motxilleta i després vam seguir fins al Parc de l’Alzinar.

Diu que entre tot vam fer uns 8’5 km!!!! i mig !

Va ser un dia fantàstic , i vam fer esport sense contaminar res!

Nens i nenes de 6è