3a Bricofesta de l’escola

El dissabte 22 d’octubre vam celebrar la 3ª bricofesta de la nostra escola. Hi vam assistir unes 70 persones i vam gaudir d’un matí de treball i alhora festiu.

Així, pares, mares, mestres i nens i nenes vam participar en la creació de nous espais i en diverses actuacions per tal de millorar la nostra escola.

Es va fer una zona de calma (“chill out”) a l’entrada de l’escola aprofitant palets de fusta, es van pintar dues pissarres a la paret (una per cada pati), caixes de fruita pel racó de la botiga d’ Ed. Infantil, així com jocs gegants pel pati de Primària.

També es van posar notes musicals als graons de les escales i es va començar a fer el pastís dels 25 anys de la Setmana de la Música.

D’altra banda, es va arreglar l’espai de sons d’ Ed. Infantil i la teranyina  (xarxa de fils), es van posar menjadores pels ocells, així com es va renovar l’hotel d’insectes i la bassa.
Per últim es van folrar llibres de l’escola i vam començar la decoració de Nadal de la Plaça de la Sardana.

Agraïm la col·laboració de l’AMPA i la participació de tota la comunitat educativa.
Moltes gràcies a tothom!
Si cliqueu a la foto en podeu veure les imatges!

1 comentari