Visita dels avis de la Residència a 3r

El dimarts 29 de gener de 2019, els avis de la Residència, van venir a visitar els alumnes de 3r de l’escola Vall del Ges.

Els avis van venir acompanyats de tres noies que els ajudaven. Ens van explicar què feien quan eren petits i petites i als jocs que jugaven: a nines o pepes, a bales, al bèlit, al cocherito leré, a la matzana, a saltamarges … Podien jugar al carrer perquè  no hi havia perill ja que no hi havia cotxes.

Abans de marxar els vam acompanyar a veure una part de l’escola.

D’aquí a uns dies tots els de la classe de 3r anirem a la Residència a veure els avis i els portarem dibuixos sobre els jocs que jugaven quan eren petits.

Classe de 3r