Projecte avis

El dimecres dia 18 d’abril els nens i nenes de 3r vam anar a la residència “cals avis”.  Els vam anar a portar els dibuixos que havíem fet de les trapelleries que ells es van explicar un dia que van venir a l’escola. Vam anar a una sala on hi  havia molts avis i van estar molt contents que els anéssim a visitar.

Després d’ensenyar els dibuixos vam anar a veure un avi que es diu Joan i fa calidoscopis amb tubs de medicaments i amb trossos de cristall.

Quan vam marxar ens van donar un xupa-xup i ens van ensenyar les gallines que tenien al pati.  Tot caminant vam tornar cap a l’escola.

Classe de 3r