Cantem nadales

Hem inaugurat la Plaça de la Sardana tot cantant cançons amb la Llar d’Infants Blancaneus. A la tarda hem tornat a cantar nadales però al pavelló de l’escola.

El planeta màgic: la nostra mascota de medi ambient

Des d’aquest setembre la nostra mascota de medi ambient ja té nom! Es diu “EL PLANETA MÀGIC”, un nom que vam triar entre tots els alumnes. Aquí la podeu veure en un vídeo que vam presentar el primer dia d’escola, on s’explica com la vam construir i que també hem presentat al blog d’Escoles Verdes de la Catalunya Central.

3a Bricofesta de l’escola

El dissabte 22 d’octubre vam celebrar la 3ª bricofesta de la nostra escola. Hi vam assistir unes 70 persones i vam gaudir d’un matí de treball i alhora festiu.

Així, pares, mares, mestres i nens i nenes vam participar en la creació de nous espais i en diverses actuacions per tal de millorar la nostra escola.

Es va fer una zona de calma (“chill out”) a l’entrada de l’escola aprofitant palets de fusta, es van pintar dues pissarres a la paret (una per cada pati), caixes de fruita pel racó de la botiga d’ Ed. Infantil, així com jocs gegants pel pati de Primària.

També es van posar notes musicals als graons de les escales i es va començar a fer el pastís dels 25 anys de la Setmana de la Música.

D’altra banda, es va arreglar l’espai de sons d’ Ed. Infantil i la teranyina  (xarxa de fils), es van posar menjadores pels ocells, així com es va renovar l’hotel d’insectes i la bassa.
Per últim es van folrar llibres de l’escola i vam començar la decoració de Nadal de la Plaça de la Sardana.

Agraïm la col·laboració de l’AMPA i la participació de tota la comunitat educativa.
Moltes gràcies a tothom!
Si cliqueu a la foto en podeu veure les imatges!

Comença la Setmana de la Música

L’exposició dels 25 anys, la inauguració, presentacions d’instruments a càrrec de famílies, en Xevi Capdevila i mestres de l’Escola de Música, jocs de pistes, fabricació d’instruments, concurs d’endevinar cançons i concert de cloenda. Aquí trobareu les fotos de les activitats que hem fet al llarg d’aquesta Setmana de la Música. Visca la música!

Sortida de C.Mitjà a la zona volcànica de la Garrotxa

El passat dijous dia 10 de novembre vam anar a la zona volcànica de la Garrotxa. Vam visitar el volcà Croscat i la fageda d’en Jordà. Va ser una sortida molt interessant i vam aprendre moltes coses dels volcans. Algunes ja les sabíem però d’altres no. La fageda va ser fantàstica amb uns colors de tardor molt bonics. Va ser una sortida perfecte perquè vam tenir temps per jugar i temps per aprendre.