FUNDACIÓ PALAU 5è

El dijous 5 de març els alumnes de 5è van visitar el museu de la Fundació Palau de Caldes d’Estrac.

La relació d’amistat i de treball que va unir Josep Palau i Fabre i Picasso va ser molt intensa. Aquest fet es fa palès amb les moltes dedicatòries, llibres i dibuixos exposats a la Fundació Palau. Després d’observar les dedicatòries i les obres a la Sala Picasso, els alumnes  van poder elaborar la seva pròpia creació artística a partir d’una forquilla. Finalment van fer una visita pel poble i van conèixer alguns dels seus racons.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *