A LA NOSTRA ESCOLA MENGEM + FRUITA (Febrer)

Pla de consum de fruita a les escoles 2020-21

Benvolguts pares i mares,

La nostra escola participa, un any més, en el Pla de Consum de Fruita a les escoles amb l’ajuda financera de la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya.

Aquest Programa consisteix a distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca als escolars de centres educatius de Catalunya que ho sol·licitin.

La finalitat d’aquesta campanya és estimular el consum de fruites i verdures i promoure hàbits alimentaris més saludables.

Per aquest motiu, els vostres fills i filles de P3 fins a 6è de Primària, els dies  2, 3 i 4 de Febrer no hauran de portar esmorzar i menjaran la fruita i verdura subministrada.

• Dimarts, menjaran pera
  • Dimecres,poma
  • I dijous, taronja

Si algun nen/a té intolerància o al·lèrgia a alguna d’aquestes fruites ho ha de comunicar per escrit a la tutora, en cas contrari entendrem que tots els i les alumnes estan autoritzats a menjar la fruita corresponent.

Atentament,

La direcció

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *