LA NOSTRA INFOGRAFIA

Hola a tots/es!😊

Els alumnes de primer hem realitzat aquesta petita infografia molt visual per ajudar a la resta de companys/es de l’escola a reciclar correctament!

Després de veure les papereres de les diferents aules, vam creure necessària la nostra col·laboració, ara que en sabem tant, per fer que totes les classes aprenguin els mateixos conceptes que hem estat aprenent nosaltres aquest mes.

Aquesta proposta l’hem pensada entre tots/es i després l’hem realitzada a l’ordinador amb tot el grup classe, ajudant-nos els uns als altres amb els coneixements que tenim. Volem que es pengi a les diferents aules i serveixi durant tot el curs de referència!

Ara, esperem que els nens i nenes de l’escola puguin resoldre els seus dubtes i tenir les idees més clares! 🤗

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *