A UN PAS DE LA SECUNDÀRIA 🏫

L’alumnat de 6è ens estem preparant per anar a l’ESO i per aquest motiu, hem anat a conèixer l’Institut Nou i l’Institut Puig Castellar. Allà unes padrines molt especials (antigues alumnes), ens han explicat moltes coses interessants, ens han ensenyat les instal•lacions i també ens han animat a participar en algunes de les activitats que realitzen, per tal de saber com es treballa al seu institut.

Han estat uns dies molt engrescadors i emocionants i a l’escola hem fet un treball de reflexió, on els/les nostres nois i noies de 6è han exposat els seus dubtes, neguits i/o espectatives respecte a quan vagin a l’ESO. Amb aquestes reflexions recollides sobre unes bafarades, hem elaborat un mural al nostre passadís.

Cada vegada queda menys per la Secundària i ara tocar rumiar i triar la millor opció…

Com podeu veure, aquí us deixem una mostra de les fotografies fetes 📸