Visita de l’escriptora Glòria Marín
La Glòria Marín, autora del llibre “Quin cap. Clara!”, ha vingut a l’escola a mantenir converses amb l’alumnat de 3r. Prèviament, a l’aula van llegir el seu llibre i van preparar moltíssimes preguntes per fer-li. Estaven molt emocionats i impacients per la seva arribada, ja que el llibre els va semblar d’allò més divertit i […]
Visita de l’escriptora Glòria Marín Llegeix més »









