Activitats d’Educació Física ( Dilluns 20 d’abril)

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana ja hem començat a treballar amb la plataforma EIX( https://educaciodigital.cat/escolasuris/moodle). En aquesta plataforma serà a on anirem treballant.

Aquí penjarem durant aquesta setmana les activitats, però en breus només treballarem des d’EIX. Com bé sabeu ja hi ha una pàgina en la web (https://agora.xtec.cat/escolasuris/plataforma-virtual-eix/) on tenim els tutorials perquè us sigui més fàcil treballar. Si teniu qualsevol dubte ja sabem on estem. Poseu-vos en contacte amb l’escola/tutor/coordinador web.

ACTIVITATS D’EDUCACIÓ FÍSICA

ACTIVITAT 1: FÒRUM D’ACTIVITAT FÍSICA DIÀRIA

Hola alumnes, en aquest fòrum haure de escriure quina activitat física diària realitzeu. Serà com un diari d’Educació física.

Podrem escriure allò que realitzem com pujar fotos de la nostra activitat física.

Us adjunto un vídeotutorial de com podem realitzar aquesta activitat.

ACTIVITAT 2: TASCA CREACIÓ D’UN INVENTARI

Hola alumnes, com ja sabeu en l’escola tenim molt material d’ed. física. Aquest material el tinc inventariat. Què significa inventariat?

Pues significa que tinc una llista amb cada objecte que puc utilitzar i el total d’aquest objecte (com per exemple: PILOTES DE BÀSQUET: 28 unitats).

Llavors quina serà la vostra tasca? Molt fàcil serà buscar objectes que pugueu utilitzar per realitzar ed. física, podeu demanar ajuda als vostres familiar. Haureu de fer una llista i enviar-me-la. D’aquesta manera sabre que cosetes teniu i podrem crear
activitats amb allò que disposeu en casa.

La llista m’he l’haureu de fer arribar de la manera que us sigui més fàcil.

A continuació us poso un vídeo del meu inventari per poder fer Activitat Física en casa.

Tasca Complementària: Haureu d’escollir com a mínim 2 objectes de la vostra llista i realitzar activitat física amb ella. Per exemple: He triat un brick de llet i hauré de pujar i baixar d’una alçada (cadira, escaleta, puf,….) 30 vegades.

A continuació us poso un vídeo de com podem realitzar la tasca.