Recollida material famílies CM

Benvolgudes famílies

Les tutores del Cicle Mitjà estaran a l’escola dijous 25 de juny.

Per intentar acotar l’afluència de gent i per recomanació de l’Equip Directiu, hem establert dues franges horàries:

• De 9h a 11h: Des del nº1 de la llista d’alumnes de la classe, fins al nº13.
  • De 12h a 14h: Del nº14 de la llista fins al final.

Qui consideri que ha d’anar a buscar alguna cosa que s’hagi deixat el seu fill o filla podran passar a recollir-la.

Es recorda que els informes es rebran per mail i els àlbums es lliuraran al setembre.

Els alumnes de 4t A seria bo que retornessin el llibre que s’estaven llegint de la maleta viatgera.  (El segrest de la bibliotecària, Bob el carter de l’espai  o Zoo de paraules).

Els alumnes de 4t B haurien de tornar el llibre de: Otra vez Don Quijote.

Moltes gràcies.

Les mestres de Cicle Mitjà.

1 comentari

1. Carles Malo de Molina

Bona tarda, soc el pare de la Elsa Malo de Molina em diu que te el numero 13 pero en aquesta franja horaria no puc anar, podria anar en la franja de 12:00 a 14:00 quan mes a prop de les 14:00 millor. Imagino que tinc que portar els llibres i m´emportare els llibres de cinque.

Gracies
    Carles.