Preinscripció Escolar Curs 20/21

LLISTAT AMB EL BAREM PROVISIONAL ESC SURIS

RECLAMACIONS: 2-5 JUNY 2020

Us informem que:

• El dia 29 de maig es publicarà la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.
  • Es podran presentar reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020.
  • Com puc fer una reclamació? (NOMÉS SI DETECTEU ERRADES!!!)
  1. Ompliu el següent document (adjunt) i envieu-lo a preinscripcio@escolasuris.cat.

ReclamacióESCSuris20-21

2. Demaneu cita prèvia (mireu pàgina principal de la web)

Cliqueu:

• Recordatori respecte la llista amb el barem provisional:

CRITERIS DE PRIORITAT i BAREM QUE S’APLICA PER ORDENAR LES SOL·LICITUDS PER ACCEDIR 2n CICLE ED. INFANTIL

• Criteris generals:
  • Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.

+

• Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només es pot escollir una opció):
  • Domicili a l’àrea d’influència del centre: 30 punts.
  • Lloc de treball a l’àrea d’influència del centre: 20 punts.

Atenció: Cornellà de Llobregat és zona única; no hi ha diferents àrees d’influència, per tant, tots els residents de la ciutat obtindran 30 punts en aquest apartat.

+

• Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts.

+

• Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts.

1. Criteris complementaris:
  • Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental: 15 punts.

Més informació a: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/documentacio/

_______________________________________________________________

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ 20/21

Presentació telemàtica: del 13 al 22 de Maig.

Presentació presencial: del 19 al 22 de Maig, de 9:30 a 12:30 (amb cita prèvia).

SOL·LICITUD PREINSCRIPCIÓ

GESTOR DE CITES DISPONIBLE A PARTIR DE 14-05-2020.

COM PUC FER LA PREINSCRIPCIÓ?

El Departament aconsella, a tothom que pugui, fer la preinscripció pel curs 2020/2021 de manera telemàtica.

APLICATIU

El codi del nostre centre és: 08037978

Aquí teniu els codis de tots els centres de Cornellà de Llobregat.

Per tal d’ajudar-vos en la complimentació de la sol·licitud telemàtica, posem al vostre abast aquest vídeo que ha elaborat el Consorci d’Educació de Barcelona.

1.- Per l’aplicatiu (PRIORITAT)

APLICATIU

Caldrà d’enviar el resguard que us generi l’aplicatiu i la documentació acreditativa escanejada o fotografiada.

Ho heu d’enviar al correu del CENTRE DEMANAT en PRIMERA OPCIÓ

Si som nosaltres, cal que ens envieu la documentació a l’adreça de correu: preinscripcio@escolasuris.cat. Nosaltres us contestarem conforme hem rebut el resguard i la documentació.

Què cal enviar?

• El resguard de la sol·licitud que genera l’aplicatiu online
  • Fotocòpia o foto del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • Fotocòpia o foto del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Fotocòpia o foto del DNI de l’alumne o alumna (si en té)
  • Si heu al·legat algun mèrit del barem, també ens haureu d’enviar aquesta documentació escanejada o fotografiada

TENS DUBTES O NECESSITES AJUDA A L’HORA DE PRESENTAR LA PREINSCRIPCIÓ ONLINE?

Envia un mail a preinscripció@escolasuris.cat amb els teus dubtes, nom i telèfon. Ens posarem en contacte el més aviat possible per ajudar-te en la realització d’aquest tràmit.

2.- Presentació presencial

No pots presentar la sol·licitud online? També tens la possibilitat d’apropar-te a l’escola per a presentar-la.

Ho has de fer de la següent manera:

• Concerta la teva cita prèvia
  • Reserva la teva hora
  • Porta protecció: ús de guants i mascareta obligatori
  • Porta la documentació omplerta amb els documents fotocopiats, per evitar fer cues i per agilitzar el procés. Has de portar fotocopiat:
    • Sol·licitud omplerta
    • Llibre de família o, si no en teniu, la partida de naixement
    • DNI o NIE dels progenitors i de l’alumne (si en té)
    • Certificat de convivència, quan el domicili habitual no coincideix amb el DNI
    • Documents acreditatius del barem (llibre família nombrosa o monoparental, certificat acreditatiu discapacitat, ajut de la renda garantida de ciutadania)

Sol·licitud català

Solicitud castellano

QUINA DOCUMENTACIÓ CAL PRESENTAR I QUINS SÓN ELS CRITERIS DE PRIORITAT?

Aquí trobareu tota la informació al respecte:

NECESSITES MÉS INFORMACIÓ?

PREINSCRIPCIÓ 20/21 (10-05-20)

OFERTA INICIAL DE PLACES ESCOLA SURIS (08-05-20)

PREINSCRIPCIÓ 20/21 (08-05-20)