Sortida Can Rigol (dimecres 7 de Novembre)

El proper dimecres 7 de Novembre fem la sortida de tardor a Can Rigol (Begues). És una sortida de tot el dia, pel que recomanem que portin el xandall de l’escola o roba còmode, una motxilla sense rodes on hi vagin l’esmorzar i el dinar (en el cas dels nens/es que fan ús del servei de pícnic del menjador, els hi posarem el mateix dia a l’escola dins la motxilla).

El tram final del camí que porta a la casa és de corbes, pel que recomanem que aquell dia no prenguin lactis quan esmorzin a casa per evitar marejos.