Informació important per les FAMÍLIES DE L’ESCOLA SURIS

Demà, dijous 15-11-18, comencen a pintar l’acollida i menjador de P3.

L’acollida i menjador de P3 es trasllada a la Sala Polivalent del centre; a la planta baixa, costat consergeria i sala de mestres fins a nou avís.

Aquesta circumstància succeeix tant a l’acollida del matí com la de la tarda.

La coordinadora del Menjador, la Mariví, atendrà a les famílies a la sala de mestres. Hi ha timbre i té control visual de la porta d’entrada.

Atenció! Les famílies heu de picar al timbre de DIRECCIÓ  per tal que us escolti i obri la coordinadora.

Preguem disculpeu les molèsties que aquesta circumstància us pugui ocasionar; ara bé, l’escola es renova i “una mà de pintura” és necessària i profitosa.

Atentament,

Equip directiu ESC Suris