CANDIDATS ESCOLLITS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies de l’ESC Suris,

Us informem que els tres candidats/es escollits per ser representants del sector de pares i mares al Consell Escolar de l’escola són:

·         Gemma Ros Palacios

·         Jordi Gálvez Fornieles

·         Rosa Maria Bautista Cordoba

L’acta de votació amb les dades de la jornada electoral realitzada ahir està a la vostra disposició al taulell d’anuncis del centre. Donem les gràcies a la Gemma Alegret Cano i a la Mª Carmen Moratiel Agudo que van constituir la mesa electoral del sector de pares i mares.

Aprofitem l’avinentesa per agrair la presentació de la seva candidatura a Silvia Calvente Calvo i Meritxell Canela Barber.

Agrair, per últim, a Meritxell Canela Barber i a Pedro Hidalgo Tejeda, que deixen de ser representants de pares i mares al Consell Escolar, la seva dedicació a l’escola  aquests últims 4 anys.

Atentament,

Equip directiu de l’ESC Suris