#JOEMQUEDOACASA

Ja sabem que estem passant molt de temps tancats en casa. Durant aquests dies anirem penjant diferents activitats, vídeos perquè pugueu realitzar activitat física en casa.

Aquestes activitats no només van dirigides als alumnes, també van dirigides a tots els que esteu en casa.

• En aquest enllaç tindreu diferents recursos per poder treballar a casa:  ESPORT A CASA
  • Podeu trobar molts recursos en Internet/Youtube com per exemple els balls de Just Dance:

• Jocs per poder realitzar amb els nens més menuts HOFMANN

*SABEM QUE RESULTARÀ MOLT DIFÍCIL PERÒ DEMANEM QUE LES HORES QUE ELS ALUMNES PASSIN DAVANT DE CERTS DISPOSITIUS DIGITALS SIGUIN LES MÍNIMES POSSIBLES I SOTA LA SUPERVISIÓ DELS ADULTS. ENRECORDEU-VOS QUE CERTS TIPUS DE JOCS PROVOQUEN ADDICCIÓ.

Anirem penjant més activitats i propostes diferents durant els següents dies.

Moltes gràcies,

De part de l’equip de mestres d’Educació Física.