Final de 1r trimestre i inici 2n trimestre curs 20/21

Com imaginem que ja sabeu pels mitjans de comunicació,  els departaments d’Educació i Salut han previst diverses mesures perquè les escoles siguin espais el més segurs possible. En aquest sentit, l‘inici del segon trimestre del curs 20/21 s’endarrereix fins al dilluns 11 de gener, com a conseqüència d’haver avaluat i tingut en compte les recomanacions sanitàries: el Govern aprovarà la disposició normativa per fer efectiva la modificació del calendari escolar el proper 22 de desembre.
Així doncs, les vacances d’hivern començaran dilluns 21 de desembre i ens retrobarem dilluns 11 de gener.
El dilluns 21 de desembre hi ha jornada continuada, per tant l’horari serà de 9 a 13 hores, i el menjador fins les 15:30.
Caldrà, però, garantir la sortida esgraonada dels diferents grups bombolla, per tant els horaris de sortida seran els següents:
P5, 2n, 4t i 6è sortiran a les 12:50h cada grup per la seva porta habitual
P3, P4, 1r, 3r i 5è sortiran a les 13:00h cada grup per la seva porta habitual