The BEATLES and TINA TURNER- MÚSICA de la SETMANA del 30 de setembre al 6 d’octubre

Aquesta setmana escoltem dues cançons de la banda britànica The Beatles formada per John Lennon, Paul McCartney, George Harrison i Ringo Starr. Ens afegim, d’aquesta manera, a la commemoració dels 50 anys del darrer concert de la banda, al terrat de l’edifici Apple Corps de London. Concert conegut com a Roofconcert, l’any 1969.

Les cançons que hem escollit són:

Here Comes the Sun, escrita per Georges Harrison, dins l’àlbum (Abbey Road, 1969).

I Come together, de John Lennon i Paul MacCartney, dins el mateix àlbum del 1969. En aquest cas interpretada per Tina Turner. La cantant de rock va versionar aquest tema, juntament amb el seu marit, els anys 70.

Aquí teniu ambdós enllaços:

Here Comes the Sun, The Beatles

Come Together (Tina Turner)