Sortida PALAU DE LA MÚSICA -LES VEUS DEL MÓN- ALUMNAT de 6è

Benvolgudes famílies,

El proper dijous dia 6 de febrer, al matí, l’alumnat de 6è assistirà al concert Les Músiques del Món, al Palau de la Música Catalana.

Els intèrprets són cinc cantants: J. Canales, I. Conyedo, D. Morales, A. Delgado i J. Vallespí; la direcció coreogràfica és de Jana Grulichová i la direcció musical de Daniel Morales.

La veu és la protagonista d’aquest espectacle. Els cantants ens portaran a viatjar per tot el món, cantant “a capella” i imitant el so d’instruments com els violins, les trompetes o la percussió, entre d’altres.

Aquí teniu un enllaç per entrar a la web del Palau de la Música on podreu veure el vídeo d’aquest espectacle:

Les músiques del món – Palau de la Música Catalana

EL PALAU DE LA MÚSICA CATALANA

Va ser construït  entre 1905 i 1908 per l’arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner com a seu de l’Orfeó Catalàfinançat amb diners procedents de subscripció popular. Es considera una de les joies del Modernisme Català.

AVÍS:

Sortirem en autocar a les 9 des de l’escola. Cal que vinguin esmorzats de casa.

Com que es tracta d’una sortida cultural, no han de venir vestits amb xandall.