[PROJECTE S’ART 20.21] EXPLOREM L’ART A TRAVÉS DE CALDER

Benvolgudes famílies,

Tenim el plaer de presentar-vos tot el procés i resultat final del projecte [S’ART 20.21] EXPLOREM L’ART A TRAVÉS DE CALDER, on trobareu una representació de les diferents propostes realitzades a nivell de curs/cicle i una explicació detallada de totes les accions desenvolupades a l’entrada de l’escola, com a conclusió final.

A través d’aquest projecte i dels conceptes que de manera implícita s’han anat treballant, tals com el buit i el ple, l’estàtic i el moviment, visibilitat i invisibilitat en relació als conceptes de “ple” i “buit”, artistes coetanis de Calder, etc, hem iniciat un procés real de TRANSFORMACIÓ del nostre centre, no només pel que fa a la metodologia de treball, sinó també des del punt de vista organitzatiu. Per tal de poder arribar aquests conceptes, l’alumnat ha observat, experimentat i reflexionat des de la seva pròpia realitat, treballant per exemple, la idea de frontera/territori derivada en la inmigració/emigració, el pla/volum (segona i tercera dimensió), la masculinització de l’art (la poca presència de les dones artistes a l’art modern/contemporani) i la capacitat.

Amb el sentiment de pertinença a una escola amb identitat pròpia i comptant amb la participació de tot l’alumnat, de P-3 a 6è,  hem començat aquesta transformació buidant el vestíbul de l’entrada, pintant les parets de blanc i construint un mural fet de fustes amb diferents formes que els infants han anat triant com a les formes que identifiquen el buit: cercles, ovals, quadrats i altres figures de línies tancades.

PRESENTACIÓ [S’ART 20.21] EXPLOREM L’ART A TRAVÉS DE CALDER
Si us quedeu amb ganes de veure més, a les fletxes de les presentacions podreu veure més fotos!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>