PLA DE REOBERTURA DE CENTRE: ESCOLA SURIS 3

Benvolgudes  famílies de l’ESC Suris,

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, us comuniquem que s’ha aprovat la reobertura de les escoles en els diferents territoris quan en el procés de desescalada s’arribi a la fase 2.

Previsiblement, la ciutat de Cornellà entrarà en aquesta fase 2 el proper 8 de juny de 2020.

El Departament d’Educació ha comunicat que tots els centres educatius han d’elaborar un pla d’obertura de centre en fase 2 de desescalada per a la finalització del curs 2019-20, amb unes condicions aprovades pel PRODICAT en data 20 de maig de 2020.

Quines informacions us volem fer arribar:

• L’activitat escolar continuarà fins a la finalització del curs (19 de juny) de forma telemàtica.
  •  Les escoles públiques de la ciutat de Cornellà hem establert un pla d’obertura per a la fase 2 de la desescalada que tindrà uns aspectes de tractament comú a tots els centres de la ciutat.
  • El retorn al centre per part dels alumnes és voluntari.
  • Caldrà presentar una declaració responsable per part de les famílies.

Com es farà l’atenció a l’alumnat a partir del dia 8 de juny o data d’entrada en vigor de la fase 2 de la desescalada:

En quant a l’alumnat d’EDUCACIÓ INFANTIL (nens i nenes de P3, P4 i P5):

• L’activitat escolar continuarà de forma telemàtica fins a l’acabament del curs escolar (19 de juny).
  • L’alumnat que assisteixi a l’escola serà atès en grups d’un màxim de 8 alumnes a P3 i 10 alumnes a P4 i P5.
  • L’horari d’assistència a l’escola serà de 9 a 13 h.
  • S’atendran en forma d’Acollida en espais específics que es concretaran.
  • Hauran de ser alumnes, els progenitors dels quals, per motius laborals i professionals, hagin de realitzar treball presencial sense possibilitat de flexibilitzar-lo mitjançant, per exemple, el teletreball.
  • Les famílies que compleixin els requisits per a què els seus fills / les seves filles puguin ser atesos / ateses a l’escola, caldrà que omplin l’enquesta que podeu trobar a l’enllaç que us afegim a continuació, data màxima 1 de juny i enviar per correu electrònic la declaració responsable que trobareu als arxius adjunts d’aquest correu que correspon a l’etapa d’Educació Infantil.

Enviar DECLARACIÓ RESPONSABLE a: secretaria@escolasuris.cat

Posar a l’Assumpte: Nom i Cognoms de l’infant i Classe

FAMÍLIES DE P3-P4-P5, CONTESTAR EL SEGÜENT FORMULARI:

Enllaç Enquesta Educació Infantil:

En quant a l’alumnat de 6è de Primària:

• Podran assistir a l’escola, de forma voluntària, per a fer el tancament de la seva escolaritat i l’acompanyament a la nova etapa educativa (ESO).
  • L’assistència a l’escola s’oferirà tres hores a la setmana del 8 a l’11 de juny i tres hores del 15 al 19 de juny (quan s’elabori el pla de reobertura del centre i es comuniqui al consell escolar, us informarem de les concrecions horàries de l’atenció d’aquests infants).
  • S’atendran en grups d’un màxim de 13 alumnes.
  • Es garanteix la continuïtat de la docència telemàticasense que comporti una doble jornada per l’equip docent.
  • Les famílies que compleixin els requisists i autoritzin l’assistència dels seus fills i de les seves filles en aquestes sessions que s’oferiran, caldrà que omplin l’enquesta que podeu trobar a l’enllaç que us afegim a continuació, data màxima 1 de juny i enviar per correu electrònic la declaració responsable que trobareu en els arxius adjunts d’aquest correu que correspon a l’etapa d’Educació Primària.

Enviar DECLARACIÓ RESPONSABLE a: secretaria@escolasuris.cat

Posar a l’Assumpte: Nom i Cognoms de l’infant i Classe

FAMÍLIES DE 6È, CONTESTAR EL SEGÜENT FORMULARI:

Enllaç Enquesta 6è:

En quant a l’alumnat dels nivells de 1r, 2n, 3r, 4t i 5è curs de Primària:

•  S’oferirà atenció personalitzada,  com a mesura excepcional i puntual, a petició del/de la propi/a tutor/a o per part de la família i establerta amb cita prèvia.
  • Aquest alumnat no serà atès, presencialment, a l’escola.
  • L’escola disposarà del mínim personal docent necessari, presencialment, per atendre l’alumnat que assisteixi, tenint en compte el personal docent de grups vulnerables i el personal docent amb fills/es menors o persones depenents, i de l’alumnat que compleixi estrictament les condicions d’assistència al centre, a fi i efecte de minimitzar els riscos sanitaris de la COVID-19.
  • No s’assegura la presència dels/ de les tutors/es de cada un dels grups-classe que seran atesos.
  • ESPAIS QUE S’UTILITZARAN: Tindran com a referència els 4 mper alumne.
  • ENTRADES I SORTIDES:
    • Es faran de forma esglaonada i la informació us arribarà quan s’elabori el pla de reobertura.
    • Els familiars que acompanyin l’alumnat restaran fora del recinte escolar.
    • El personal docent farà la recollida de l’alumnat que assisteixi a l’escola a les 9 del matí i el lliurament a les seves famílies a les 13h, sense que els familiars hagin d’entrar al recinte escolar.

Us donarem més concrecions, un cop estigui elaborat el pla de reobertura de la nostra escola.

Rebeu una cordial salutació.

Direcció Escola Suris