Estimades families

Estimats infants i estimades  famílies:

Desitjo de tot cor que us trobeu bé de salut i animats per superar aquesta situació de confinament a casa, de la millor manera que us sigui possible.

Vull fer-vos arribar, de part de tot l’equip de mestres de l’escola la més calorosa i afectuosa abraçada a tots i totes.

Preneu-vos a questa circumstància que ens està tocant viure, com una oportunitat de recuperar certs hàbits que havíem perdut pel ritme de vida en què ens trobem immersos, habitualment. Llegiu lectures que us vinguin de gust; compartiu estones de jocs de taula amb els vostres familiars; aprengueu a fer receptes de cuina ajudant els vostres pares i mares o feu un pastís seguint un tutorial; aprofiteu aquells materials que teniu a casa per construir una cabana  o una ciutat amb caixes de cartró, aprenent  a calcular les àrees i les superfícies de les caixes que utilitzeu; escolteu música, dibuixeu; feu les tasques que us van penjant els/les vostres mestres a través del web, dedicant-hi una estona diària per a no perdre l’hàbit de continuar treballant…balleu, feu exercici a partir de les propostes que us fan arribar els mestres d’Educació Física…i manteniu la calma, respireu i , sobretot, vosaltres infants,  no us oblideu de estimar les persones que més us cuiden i us protegeixen en aquest moments i que són  la vostra família.

Nosaltres, des de casa, seguim treballant, de valent  per intentar fer-vos una mica més agradables aquests dies, sense que deixeu de créixer i aprendre.

A través del web, procurem comunicar a les famílies aquelles informacions, oficials, que considerem heu de conèixer per entendre com es van resolent algunes qüestions, pel que fa al curs escolar. Us demanem que seguiu només les informacions dels canals oficials com el Departament d’Educació i les notes de premsa que nosaltres pengem al web.

L’equip de mestres està valorant crear algun mitjà de comunicació més directe amb les famílies/alumnes, com pot ser la creació d’un compte de correu per curs, perquè l’alumnat pugui fer un retorn de les tasques que se’ls va encomanant, per poder compartir dubtes i mantenir contacte amb el tutor/a.

Us anirem informant al respecte d’aquesta i altres qüestions.

Però sobretot, no dubteu ni per un segon que us estimem, que no ens oblidem de vosaltres i que desitgem el millor per tots/es les famílies que formeu part de la nostra escola.

Una abraçada i molts petons!

La direcció.

1. Sonia Blanco Martínez

Dafne Vélez Blanco
    Disponemos de medios suficientes, ordenador, tablet, WiFi, etc… que Dafne puede utilizar

Agradecería también se pusiera esta dirección de mail, ya que hay semanas que Dafne pasa con su padre.
    velsered@gmail.com