Boc’n’roll pels alumnes de Primària de l’Escola Suris

Hola famílies,

Des de l’escola estem promovent accions per tenir hàbits sostenibles entre els alumnes i tota la comunitat educativa. El curs passat vam iniciar un projecte conjuntament amb l’Ajuntament per a la reducció d’embolcalls no reutilitzables que fem servir per l’esmorzar, com per exemple l’alumini.

Com a part d’aquesta acció l’Ajuntament de Cornellà ens ha propocionat els ‘boc n rolls’ que hem decorat a l’escola per tal d’incentivar el seu ús.

Els embolcalls reutilitzables no generan residus i també representan un estalvi energètic i econòmic.

Esperem que aquesta iniciativa ens ajudi contribuir a la reducció de residus de difícil gestió. Gràcies per la vostra col.laboració.