AMAZON I UN CLIC PER A L’ESCOLA

Bon dia famílies!

Des d’Amazon ens han compartit una iniciativa molt interessant. Es tracta de la següent: “un clic para el cole”.

És una iniciativa mitjançant la qual Amazon dóna un percentatge de les compres realitzades entre el 26 de setembre i el 26 de gener per mitjà de crèdit virtual! Aquest crèdit es pot intercanviar per milers de productes de suport escolar que Amazon ha preparat per les escoles.

Participar és molt fàcil:
Entra a www.unclicparaelcole.es
Selecciona la nostra escola: Suris Primària.
Compra a www.amazon.es y ajuda’ns a acumular crèdits!

Volem dir-vos que ens hem sumat a la iniciativa i ens agradaria que, si sou usuaris d’Amazon o us ho esteu plantejant, pareu 5 minuts a llegir la informació i compartir-la amb les famílies de l’escola.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Escola Suris