Reutilització de llibres

El Claustre de Mestres i l’AMPA de l’Escola L’Assumpció, des del curs 2009/2010, estan fent un important esforç per tal que les famílies puguin reduir les despeses en l’adquisició de llibres i altre material escolar, gràcies al projecte de reutilització de llibres de text adreçat als alumnes de primària de 3r a 6è.

Necessàriament, acollir-se al procés requereix l’obligació de les famílies en:

• Vetllar pel correcte manteniment i conservació del material.
  • Comprometre’s a pagar l’import íntegre del material reutilitzable en cas de pèrdua o mal ús.
  • Tornar el material en acabar el curs.
  • Pagar el 30% del valor real del material usat en qualitat de préstec i el 100% en el cas dels llibres de l’alumne (quaderns d’exercicis).

Per tot l’exposat, us encoratgem a participar en aquest projecte que persegueix els següents objectius:

• Garantir a les famílies un estalvi econòmic en l’adquisició de llibres.
  • Educar els nostres fills en la conservació i reutilització de material.
  • Afavorir i fomentar un ús racional dels recursos existents al Planeta.

Des de 3r fins a 6è seran objecte de reutilitzar els diccionaris (al curs que correspongui) i els llibres de coneixements (que ja es reutilitzava fins ara), però també s’adquirirà el llibre de l’alumne (quadern d’exercicis) que no serà reutilitzable per al proper curs i quedarà de propietat per a la família. Per tant, el material es distribuirà per lots/curs i no es podran adquirir els llibres i/o diccionaris separadament.

Per a més informació sobre el projecte de reutilització de llibres podeu contactar amb l’AMPA:

Correu electrònic: ampaescolaassumpcio@gmail.com

Telèfon: 636182594