NEIX STEAM 4 ALL

Ahir el matí es va activar la web d’STEAM4ALL, que és una entitat sense ànim de lucre on hi participen moltes persones de la nostra comunitat educativa. Des de l’estiu que s’està treballant en aquest projecte i ahir ja va ser una realitat.

STEAM4ALL entre altres objectiu promou:

• Despertar vocacions científiques, sobretot en les noies.
  • Crear una xarxa de bones pràctiques entre escoles rurals del país.
  • Empoderar a les mestres de les escoles rurals a través de persones externes i expertes en el camp de l’enginyeria.
  • Crear un fons material per a les escoles que no necessitin.

Actualment les tres escoles de la ZER estem aprofitant els recursos d’STEAM4ALL amb dos voluntaris experts. És una experiència molt enriquidora tant pels alumnes, mestres i experts.

CURS 2020/21 – PLA D’OBERTURA DE LA ZER

Primera setmana de curs! Moltes ganes, molta il·lusió i amb molta energia. Moltes emocions, retrobaments… encantats de tornar-hi a ser.

Us adjuntem dos documents per començar el curs, el Pla d’Actuació Obertura ZER el Moianès Llevant.

L’altre document que adjuntem és el menú d’aquest setembre.

L’EQUIP DE MESTRES

PREINSCRIPCIONS CURS 2020-21: BAREM PROVISIONAL

SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL I EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Alumnes que estudien al centre actualment queden automàticament matriculats per al curs vinent sense fer cap gestió, a no ser que ens informeu del contrari.

CALENDARI:

Preinscripcions: fora de termini.

Publicació barem provisional: 2 de juny de 2020

Matriculacions: del 13 al 17 de juliol de 2020

Informació Departament d’Educació

a8064982@xtec.cat

650812005

direcció del centre

DOCUMENTS DATA DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
PUBLICACIÓ OFERTA CURS 2020-21 08/05/2020
SOL·LICITUD AMB SUPORT INFORMÀTIC 13/05/2020
INFORME BAREM PROVISIONAL 02/06/2020

Padlet amb recursos per la setmana

Des de la ZER no volem perdre el batec de tota la comunitat educativa. Durant aquests dies hem estat en contacte a través del correu i el WhatsApp.  No sabem fins quan s’allargarà aquesta situació.És p er això que a partir d’avui penjarem a la web de l’escola un Padlet amb propostes per als vostres fills/es. Fer-les és decisió vostra, no són obligatòries.

Tot i que ho hem volgut separar per franges (Petits, Mitjans i Grans) us convidem a remenar-ho tot i fer les activitats que més us agradin. Algunes necessiten l’ajuda de l’adult que estem segurs que els acompanyareu. Nosaltres estem al cas del correu i dels whatsapp per si teniu algun dubte, idea, suggeriment…

Quan acabin una activitat la podeu enviar al correu electrònic de la seva tutora o bé el de l’escola. Nosaltres, segons el que anem rebent ho penjarem. D’aquesta manera tothom es podrà enriquir dels treballs que s’estan fent. No som experts amb això però mirarem de fer-ho lo millor possible.

Salut i petons.

Escola SQS.

PADLET PETITS

PADLET MITJANS

PADLET GRANS

L’Ona, l’Arín, el Rubén i el Volcà de Sant Quirze

Al poble de Sant Quirze hi ha una muntanya molt alta. Un dia al matí tothom es va despertar molt espantat. la muntanya era un volcà adormit! Tothom va començar a marxar del poble.

Per sort al carrer de sota l’Ajuntament, vivien tres nois fantàstics: L’Ona, l’Arín i el Rubén. Per apagar el volcà van inventar-se un ventilador gegant. Però pesava molt. Per sort els nostres herois tenien poders. El Rubén que tenia molta força, el va aixecar i el va pujar una part del camí. Després super Arín, que podia moure coses amb la ment, el va poder moure un tros més. Finalment, super Ona, que podia volar, el va acabar de pujar fins a dalt.

Tots tres units van aconseguir pujar-lo fins dalt. Des de casa seva (a dalt feia molta calor) van programar-lo perquè giri a màxima potència. Van aconseguir apagar el volcà i tothom va tornar a casa seva.

Ona, Arín i Rubén

Visita de la Directora dels Serveis Territorials de la Catalunya Central

Aquest dimarts 29 d’octubre, hem tingut la visita de la Directora del Serveis Territorials de la Catalunya Central, la Sra. Dolors Collell. Ha fet un recorregut per les instal·lacions, i ha conversat  amb els nostres alumnes quan estaven fent classe. Finalment s’ha reunit amb el director de l’escola, i tres regidors de l’ajuntament de Sant Quirze Safaja. Ha sigut una reunió d’entesa i ganes de col·laborar en la millora de les condicions de l’escola. Creiem que amb el compromís de suport i ajuda al nostre centre, és un pas ferm per continuar anant endavant en la progressió i evolució de l’Escola de Sant Quirze Safaja.