Jornada de Convivència de la ZER Moianès Llevant

Ja ha començat el curs 2018-2019 amb emocions, força, i ganes d’aprendre amb tothom. Aquest dissabte 29, trobada de famílies de la ZER Moianès Llevant per passar una bona estona amb les mares, pares, fills, filles, mestres, amics i amigues que vulguin gaudir d’aquesta fantàstica matinal.

L’ESCOLA I LA ZER GUANYEN UN PREMI

Avui, a l’Institut d’Estudis Catalans de Barcelona, la Fundació Espavila ha fet un acte d’entrega de la 7a convocatòria de les Beques Educar Fomentant l’Esforç. L’objectiu de la convocatòria és estimular i promoure totes aquelles iniciatives que es duguin a terme a Catalunya en l’àmbit educatiu… Llegeix més»

CAMACURT LLEVANT 28 – JUNY 2018

El curs acaba i… ja tenim aquí la revista de la ZER, el Camacurt Llevant número 28 – Juny 2018. Aquest curs, com a novetat, tornareu a tenir una revista impresa per família. Podeu passar-la a recollir per les escoles a finals de setmana i la setmana que ve.

Ja veureu que conté moltes novetats, un mosaic de fotos, una foto de grup a contraportada, molts codis QR que fan la revista més interactiva…

Esperem que us agradi. Molt bon estiu!!!!!

ANEM AL TEATRE!!!

Aquest tercer trimestre a la classe de les Bicicletes ens han convidat altre cop a anar al teatre de Castellterçol a veure una obra.

Aquest cop hem vist en “Jai el Mariner” un espectacle de titelles on tres comediants que van de port en port ens van explicar la història d’un intrèpid mariner que inicia un viatge ple d’aventures per conquistar la bonica Marie Clari, la noia del far.

Ens ho passem pipa anant al teatre! Sempre ens espera una sorpresa nova que ens acaba agradant molt!!!

PREMIS JOCS FLORALS 2018

Els guanyadors i guanyadores dels jocs florals 2018 han estat:

Amb la narració més FLORIDA

Violeta Serra Letang

Amb la narració més ORIGINAL:

Juan Manuel Vargas

Amb la narració amb més FANTASIA :

Shelia Vadillo Suàrez

A l’escola vam fer una exposició de les narracions guanyadores i una exposició dels dibuixos fets per els nens i nenes d’educació infantil.

Felicitats a tots i totes per participat!!!!

SANT JORDI 2018

L’AMPA de l’escola com cada any, va organitzar una parada de llibres i roses al davant de la Fonda. Cada alumne i va participar comprant un detall, ja sigui llibre, rosa, llapis,..

També els de la Fonda ens van convidar a esmorzar xocolata desfeta amb pastissos i coques fetes per l’AMPA de l’escola. Moles gràcies!!!!!

I com no, els nens i nenes també hi volien participar en aquesta diada tan bonica i especial. Per això, vam realitzar uns jocs florals, llegint en directe les narracions que  van fer cada alumne. El jurat de l’escola havia d’atorgar 3 premis:

1. La narració més ORIGINAL

2. La narració més FLORIDA

3. La narració amb més FANTASIA

Quins seran els guanyadors??? i quin premi tindran???

Bona Diada de Sant Jordi!!!!!!!!!!!!!!