GUIA PER FER UNA CONFERÈNCIA

Des de l’escola hem fet una guia per fer una conferència. Durant aquests dies ja estem parlant amb el grup de grans i més endavant vindran el grup de mitjans i petits. Per qualsevol dubte podeu consultar a la tutora del vostre fill/a.

Segurament que veurem unes conferències molt xules amb uns aprenentatges molt valuosos per totes les criatures! Ben aviat cada divendres a la tarda a l’escola. Us hi esperem!

DOCUMENT PER FER UNA CONFERÈNCIA

Aquest document ha estat adaptat a partir d’un de l’escola La Flama (Sant Fruitós de Bages)

JA TENIM REINA CARNESTOLTES!

Divendres passat vam fer els projectes de reis i reines del Carnestoltes de l’escola. Vam fer 10 projectes molt xulos amb tots els nens i nenes de l’escola. A la tarda, vam fer les votacions i avui, dilluns, ho hem acabat. Ha guanyat el projecte de la Cora, l’Ariadna, l’Aitana i el Pablo.

És una Reina molt bonia i eixerida!

Durant aquesta setmana la construirem i divendres ens arribarà a l’escola!