El volcà “Cumbre vieja”

El volcà de la Palma ha estat motiu de seguiment en el grup de 3r. Per una banda, hi ha molt d’interès en descobrir les peculiaritats d’un volcà actiu i per l’altra, les conseqüències de l’erupció del Cumbre Vieja provoquen moltes reflexions entre els nens i les nenes relacionades amb l’empatia.

Des d’un bon inici l’Enric i en Max han volgut fer de “reporters” posant-nos al dia de la seva evolució. Ja són uns quants els nens i nenes que han dibuixat el volcà en alguna de les seves facetes per ajudar a entendre la complexitat de tot plegat.

També vam aprofitar l’oportunitat per fer una maqueta del volcà i treballar l’experiment de barrejar el bicarbonat amb una substància àcida com pot ser el vinagre. De la reacció es desprèn el diòxid de carboni en forma de bombolles. Com veureu a les fotos, vam convidar els nostres companys de 1r i 2n per fer-los partícips d’aquesta experiència.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut