DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT I SETMANA DE LA NATURA

Avui hem celebrat el Dia Mundial del Medi Ambient fent una gimcana d’orientació a l’entorn de Prades. L’Olià, que ha fet el projecte de servei comunitari, ha preparat l’activitat i l’ha dinamitzat en dos grups. Ja fa uns dies que ens va visitar per explicar els conceptes bàsics de l’orientació.

També hem dissenyat dos tresors per aportar dues localitzacions a l’aplicació Geocathing. Les hem dissenyat, hem pensat on les podrem amagar i servirà per engreixar els molts amagatalls que ja hi ha a Prades.

I amb la mestra Marina hem cantat plegats la cançó “Encara hi som a temps”, del Petit Taller de Cançons. Aquesta cançó ens parla de com n’és d’important passar a l’acció per protegir el nostre entorn.

A l’escola aprenem del nostre entorn per poder respectar-lo i estimar-lo. Aquesta és una activitat que forma part de l’agenda de la Setmana de la Natura.

Gràcies Olià per acompanyar-nos aquests dies!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut