dia de la música

Concert de Santa Cecília

Avui, els nens i nenes de l’Escola hem pogut gaudir del Dia de la Música. Hem fet moltes activitats i jocs musicals i hem assistit a una audició d’instruments que ens han tocat els companys i companyes que van a l’Escola de Música. Si voleu escoltar-lo, cliqueu aquí

Concert de Santa Cecília Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut