NOVETATS PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

DATES DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

• Preinscripció telemàtica: del 13 al 22 de maig.
  • Preinscripció presencial:  del 19 al 22 de maig. Es farà amb cita prèvia per tal de garantir les mesures sanitàries i de seguretat requerides.
  • Matrícula: del 13 al 17 de juliol també amb cita prèvia.

Totes les novetats i informació sobre el procés de preinscripció i matrícula les podreu consultar al web de l’escola així com a la cartellera situada a la façana principal del centre.

INFORMACIÓ I CITA PRÈVIA

A partir del dia 13 de maig, podeu demanar cita prèvia al telèfon 977 61 05 39, de 9:00h a 13:00h, i a l’aplicació online que entrarà en funcionament properament, us avisarem tan bon punt estigui operativa.

Podeu demanar la vostra cita prèvia per als dies d’atenció presencial 19, 20, 21 i 22 de maig en horari de 9:00h a 13:00h.

LLISTAT DE VACANTS DEL CENTRE

INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA

PROCEDIMENT TELEMÀTIC

• Heu d’anar a la pàgina web del Departament, al següent enllaç, http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483_preinscripcio_escolar?moda=1. Heu d’anar a l’apartat “Per internet” i llegir detingudament les indicacions, finalment prémer el botó “Ves-hi”.
  • El codi del nostre centre és: 43001826.
  • La sol·licitud només es considera presentada quan, després d’omplir tot el formulari, s’executa l’opció “enviament” des de l’última pantalla i s’obté el resguard de la sol·licitud i aquest s’envia, juntament amb la documentació acreditativa escanejada o fotografiada, al correu electrònic oficial del centre demanat en primera opció: atenciofamilies@escolasantsebastia.cat
  • El centre respondrà al correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PORTAR DE MANERA PRESENCIAL

• Sol:licitud de preinscripció degudament emplenada. La podeu descarregar aquí.
  • El codi del nostre centre és: 43001826.
  • DNI del pare, mare i/o tutor/a legal (original i fotocòpia)
  • Llibre de família (original i fotocòpia)

BAREM DE PUNTUACIÓ

• Germans que ja estiguin escolaritzats al centre sol·licitat o pares, mares o tutors legals que hi treballin: 40 punts.
  • Proximitat del centre al domicili habitual o al lloc de treball:

30 punts, si el domicili habitual està dins l’àrea d’influència del centre;

20 punts, si el pare, la mare o el tutor/a treballen dins la zona d’influència;

15 punts, si són del mateix districte en el cas de la ciutat de Barcelona, però no de la zona d’influència;

10 punts, si pertanyen al mateix municipi, però es troben fora de la zona d’influència.

• Renda garantida de ciutadania percebuda per la família: 10 punts.
  • Alumne, pare, mare, tutor/a, germà o germana amb una discapacitat igual o superior al 33%: 10 punts.

Trobareu informació més detallada de tot el procés de preinscripció i matrícula a la pàgina web del Departament d’Educació.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *